Get Adobe Flash player

tournament

Harmonogram Turnieju:

19:00- 19:15 Spotkanie kapitanów,losowanie drużyn

19:15- 19:30 Rejestracja drużyn

19:30- 19:45 Wejście na basen

20:00 - Rozpoczęcie turnieju

20:00 - 2:00 Faza grupowa turnieju

0:00 - przerwa w rozgrywaniu meczy - zbiórka WOŚP

2:15 - 2:40 Faza finałowa turnieju

2:40 - 3:30 Opuszczenie basenu

3:30 - Impreza, posiłek, dekoracja drużyn i zakończenie turnieju

Regulamin

  1. W turnieju weźmie udział 9 drużyn.

  2. Turniej rozgrywany będzie w formule "open", co oznacza możliwość przypisania danego zawodnika do więcej niż 1 drużyny. Składy drużyn muszą zostać ustalone przed turniejem. Zawodnik grający w więcej niż jednej drużynie, deklaruje przed rozpoczęciem turnieju z kim zagra podczas meczu pomiędzy drużynami, do których jest zapisany. Zawodnik grający w więcej niż jednej drużynie, nie powinien być kapitanem żadnej z drużyn.

  3. Rywalizacja rozpocznie się fazą grupową. Przewidziana jest jedna grupa, gdzie mecze zostaną rozegrane w systemie “każdy z każdym”. Kolejność ustalona będzie z góry dla anonimowych drużyn oznaczonych numerami od 1 do 9. Losowanie numerów drużyn odbędzie się przed turniejem na spotkaniu kapitanów. Drużyny, po przyporządkowaniu im numerów, będą rozgrywać mecze według ustalonej z góry rozpiski. Rozpiska uwzględnia miejsce startu danej drużyny (płytka/ głęboka strona basenu), w trakcie meczu nie będzie zmiany stron.

  4. Mecze fazy grupowej będą trwały 8 minut.

  5. Przerwa pomiędzy meczami będzie trwała dłuższy z poniższych okresów: 2 minuty lub czas potrzebny sędziom na zajęcie miejsc.

  6. Niepojawienie się drużyny w wodzie na czas będzie skutkowało rozpoczęciem meczu. Drużyna, która będzie w wodzie w komplecie będzie grać na pustą bramkę lub przeciwko niepełnemu składowi przeciwnika. Jeżeli będzie miała miejsce gra na pustą bramkę i do czasu powrotu grającej drużyny na swoją ścianę przeciwnik będzie gotowy do gry - mecz będzie kontynuowany na ogólnych zasadach. Jeżeli tak się nie stanie - drużyna, która zdobyła bramkę wygra mecz walkowerem.

  7. Niepojawienie się dwóch drużyn na czas spowoduje opóźnienie meczu o 2 minuty. Po tym czasie drużyny zostaną sklasyfikowane z obustronnym walkowerem.

  8. Po rozegraniu fazy grupowej będzie miał miejsce finał na zasadzie "zwycięzca fazy grupowej kontra reszta świata". Zwycięska drużyna stanie do gry przeciwko drużynie złożonej z wszystkich chętnych do rewanżu, bez ograniczenia ilości zawodników. Jedynym ograniczeniem jest liczba zawodników w wodzie - 6 osób.

  9. Zwycięzcą turnieju jest drużyna, która zwycięży w fazie grupowej.

  10. Przyznane zostaną nagrody dla zdobywców następujących tytułów:

  • I miejsce
  •  II miejsce
  •  III miejsce
  •  MVP wśród kobiet
  •  MVP wśród mężczyzn
  •  Najlepsza strzelczyni wśród kobiet
  •  Najlepszy strzelec wśród mężczyzn
  1. Mecze rozgrywane i sędziowane będą zgodnie z zasadami CMAS.

  2. Decydujące zdanie na temat rozstrzygnięcia kwestii spornych w trakcie meczu ma sędzia główny.

  3. Decydujące zdanie na temat rozstrzygnięcia kwestii spornych dotyczących organizacji turnieju mają członkowie zarządu KHP "Bałtyckie Foki".

  4. Decydujące zdanie na temat spraw dotyczących kwesty WOŚP ma szef sztabu - Joanna Głuszek.

  5. Uczestników turnieju obowiązuje regulamin pływalni.

Podstawowe informacje dotyczące meczy:

ilość zawodników w drużynie – bez limitu (10 zawodników wytypowanych na każdy mecz),

czas meczu - 1x8 minut w fazie grupowej, 2x10 minut w fazie finałowej

czas na powrót do ściany po zdobyciu bramki – 0,5 minuty,

ilość zmian w drużynie – nielimitowana, zmiany dozwolone tylko w strefie zmian - od krawędzi basenu do metalowego słupka na brzegu.

punktacja w fazie grupowej zwycięstwo - 2 pkt,remis - 1 pkt, przegrana 0 pkt.

W przypadku tej samej ilości punktów decyduje bilans bramek.

W przypadku walkoweru drużyna notuje stratę 4 bramek.

sadas;ldkas;lkd

JEDEN PROC

Naszą misją jest krzewienie kultury fizycznej wśród dzieci, młodzieży i dorosłych na terenie działania klubu oraz wychowanie przez kulturę fizyczną - więcej na: nasza misja i o nas.

 

 

goraczka-sobotniej-nocy-gdansk-hokej-podwodny

BaltyckieFoki-plakat

ORGANIZATORZY:

ORGANIZERS:

 

logo mosir podstawowy

 

logo small