OFICJALNE WYNIKI TURNIEJU – GORĄCZKA SOBOTNIEJ NOCY .
- Pandaemonium
- Bałtyckie Foki 1
- Hydra
- Walenie
- Bałtyckie Foki 2
- Serrasalmus
- Pirania
- Aquarius
- Orka
- Bluzon
- Belfast Marlins
- Asterias
Gramy z Wielką Orkiestrą Światecznej Pomocy !!!
Z wielką przyjemnością informujemy, że 23 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy rozpoczynamy w Gdańsku 11 stycznia minutę po pólnocy !!! Podczas turnieju GSN2015 pomagamy w corocznej akcji Jurka Owsiaka i zbieramy środki na rzecz WOŚP Podczas turnieju zebraliśmy 650 zł i 75 groszy , 12 euro i 70 centów, 10 funtów i 10 centów oraz 119 koron czeskich . Wielkie dzięki !!!
Klub Hokeja Podwodnego Bałtyckie Foki oraz Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji W Gdańsku zaprasza na międzynarodowy turniej hokeja podwodnego – GORĄCZKA SOBOTNIEJ NOCY .
III edycja turnieju odbędzie się na pływalni MOSIR w Gdańsku przy ulicy Chałubińskiego dnia 10 stycznia 2015 roku . W tym roku rywalizować będzie 12 drużyn z Polski i Europy.
RELACJA Z TURNIEJU W POPLER.TV - NA ŻYWO
Relacje z turnieju przeprowadzi telewizja internetowa WWW.POPLER.TV Dla kibiców , którzy nie będą mogli osobiście przybyć na nasz turniej, przygotowaliśmy relcję na żywo, która można będzie oglądać na naszej stronie internetowej www.hokejpodwodny.pl . Startujemy SOBOTA GODZ 16:30 10 STYCZNIA 2015 .
Regulamin BC 2024
1.W turnieju weźmie udział 12 drużyn.
2. Turniej rozgrywany będzie w formule „open”, co oznacza możliwość występu danego zawodnika w więcej
niż 1 drużynie. Wszyscy zawodnicy reprezentujący poszczególne drużyny muszą zostać zgłoszeni przed
rozpoczęciem turnieju.
3. Rywalizacja będzie toczyć się w dwóch fazach grupowych. W pierwszej fazie przewidziane są dwie grupy
po 6 drużyn każda. Pierwsza faza ma na celu wyłonienie podziału do drugiej fazy, gdzie rozgrywka będzie
się toczyć w dwóch grupach finałowych o miejsca odpowiednio: 1-6 i 7-12. Mecze obu faz zostaną
rozegrane w systemie “każdy z każdym”. Podział na grupy fazy pierwszej następuje poprzez losowanie z
rozstawieniem drużyn potencjalnie silniejszych. Podczas losowania drużynom przypisywane są pozycje w
grupie, które determinują kolejność rozgrywania meczy. Rozpiska uwzględnia boisko i miejsce startu danej
drużyny. Drużyny z miejsc 1-3 z każdej grupy fazy pierwszej trafiają do grupy finałowej 1-6. Drużyny z
miejsc 4-6 z każdej grupy fazy pierwszej trafiają do grupy finałowej 7-12.
4. Podstawowe informacje dotyczące meczy:
- ilość zawodników w drużynie – max 10, max 6 zawodników wytypowanych na każdy mecz (4 w wodzie i 2
rezerwowych)
- czas meczu – 8 minut w pierwszej fazie grupowej, 14 minut w drugiej fazie grupowej
- w trakcie meczu nie będzie zmiany stron
- czas na powrót do ściany po zdobyciu bramki – 0,5 minuty
- zmiany dozwolone tylko w strefie zmian – za bramkami
- punkty meczowe przyznawane w fazach grupowych: zwycięstwo – 2 pkt, remis – 1 pkt, przegrana – 0 pkt.
5. O klasyfikacji w grupie decyduje kolejno: ilość punktów meczowych, rezultat bezpośredniego pojedynku,
bilans bramek, mniejsza ilość bramek straconych, fazie drugiej – kolejność w grupie fazy pierwszej (o ile
porównywane drużyny były w tej samej grupie), losowanie. Rezultaty z fazy pierwszej nie są brane pod
uwagę przy ustalaniu kolejności w grupach fazy drugiej.
6.W przypadku walkoweru drużyna wygrywająca zyskuje 2 pkt meczowe i 6 bramek, a przegrywająca notuje
stratę 6 bramek.
7. Przerwa pomiędzy meczami będzie trwała 3 minuty lub czas potrzebny sędziom na zajęcie miejsc. Nie
przewiduje się udzielania drużynom przerw w trakcie trwania meczu.
8. Niepojawienie się drużyny w wodzie na czas będzie skutkowało rozpoczęciem meczu. Drużyna, która
będzie w wodzie w komplecie będzie grać na pustą bramkę lub przeciwko niepełnemu składowi
przeciwnika. Jeżeli będzie miała miejsce gra na pustą bramkę i do czasu powrotu grającej drużyny na swoją
ścianę przeciwnik będzie gotowy do gry – mecz będzie kontynuowany na ogólnych zasadach. Jeżeli tak się
nie stanie – drużyna, która zdobyła bramkę wygra mecz walkowerem.
9. Niepojawienie się dwóch drużyn na czas skutkuje obustronnym walkowerem.
10.Mecz w którym w jednej z drużyn wystąpi zawodnik lub zawodnicy nie zgłoszeni zostanie zweryfikowany
jako walkower na niekorzyść drużyny w której wystąpił nie zgłoszony zawodnik/zawodnicy.
11.W przypadku gdy w obu drużynach rozgrywających mecz wezmą udział zawodnicy nie zgłoszeni zostanie
on zweryfikowany jako obustronny walkower.
12.Przyznane zostaną nagrody dla zdobywców następujących tytułów:
• I miejsce
• II miejsce
• III miejsce
13.Mecze rozgrywane i sędziowane będą zgodnie z zasadami CMAS. Każdy mecz sędziowany będzie przez
dwóch sędziów w wodzie i jednego sędziego głównego. Drużyny, które przystępują do meczu powinny być
przygotowane na wydelegowanie osoby do sędziowania natychmiast po zakończeniu meczu.
14.Decydujące zdanie na temat rozstrzygnięcia kwestii spornych w trakcie meczu ma sędzia główny.
15.Decydujące zdanie na temat rozstrzygnięcia kwestii spornych dotyczących organizacji turnieju mają członkowie zarządu KHP „Bałtyckie Foki”.
16.Uczestników turnieju obowiązuje regulamin pływalni.
Zgłoszenie drużyny na turniej/Registration & Fees.
Każda drużyna, która chce wziąć udział w turnieju musi opłacić wpisowe.
Wpisowe dla drużyny: 115 euro/500 pln
Przelew na konto: 61 1090 1098 0000 0001 1968 7068
Nr IBAN: PL 61 1090 1098 0000 0001 1968 7068
Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP
Tytuł przelewu: Baltic CUP – drużyna xxx - adres-email - dorośli/dzieci.
Drużyna, która wpłaciła wpisowe otrzyma e-maila z potwierdzeniem uczestnictwa w turnieju.
Limit drużyn na turnieju wynosi 16-18. O udziale w turnieju decyduje kolejność opłacenia wpisowego.
Uwaga: opłata za turniej do 20.01.2024 – 115 euro/500 pln, po tym dniu wpisowe wynosi 135 euro/650 pln.
////////////////////////////////////////////
Any team that wants to participate in the tournament must pay the tournament registration fee.
Team registration fee: 115 EURO/500 PLN
Money transfer to account no.: 61 1090 1098 0000 0001 1968 7068
IBAN no.: PL 61 1090 1098 0000 0001 1968 7068
SWIFT code (BIC code): WBKPPLPP
Transfer title: Baltic CUP – team xxx - email adress - adult/kids.
E-mail confirmation of being signed up for the tournament will be sent upon receiving a fee payment.
The number of tournament teams is limited to 16-18.
Participation is granted based on the order of the registration fee transfer date.
Attention: The tournament fee until 20.01.2024 is 115 Euro/500 PLN, following that date the fee will be raised to 135 Euro/650 PLN.