T-SHIRT
Specjalnie na turniej przygotowaliśmy pamiątkową koszulkę , którą prezentuje Alicja . T-shirt jest dostępny w wersji angielskiej i polskiej . Cena 30 pln/10 euro.
Tabela z rozmiarmi:
WAŻNE ADRESY
JAK DOSTAĆ SIĘ Z LOTNISKA DO HOSTELU ?
Z lotniska do hostelu najlepiej dostać się Autobusem linii nr 210 oraz linii N3 (nocny) Wszelkie informacje są dostępne pod adresem : http://www.airport.gdansk.pl/passenger/transfer
Przygotowaliśmy dla Was noclegi w Riverside Hostel ul Powroźnicza 18/24 lok 2 http://www.riverside-hostel.pl/
Zgłoszenie drużyny na turniej/Registration & Fees.
Każda drużyna, która chce wziąć udział w turnieju musi opłacić wpisowe.
Wpisowe dla drużyny: 115 euro/500 pln
Przelew na konto: 61 1090 1098 0000 0001 1968 7068
Nr IBAN: PL 61 1090 1098 0000 0001 1968 7068
Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP
Tytuł przelewu: Baltic CUP – drużyna xxx - adres-email - dorośli/dzieci.
Drużyna, która wpłaciła wpisowe otrzyma e-maila z potwierdzeniem uczestnictwa w turnieju.
Limit drużyn na turnieju wynosi 16-18. O udziale w turnieju decyduje kolejność opłacenia wpisowego.
Uwaga: opłata za turniej do 20.01.2024 – 115 euro/500 pln, po tym dniu wpisowe wynosi 135 euro/650 pln.
////////////////////////////////////////////
Any team that wants to participate in the tournament must pay the tournament registration fee.
Team registration fee: 115 EURO/500 PLN
Money transfer to account no.: 61 1090 1098 0000 0001 1968 7068
IBAN no.: PL 61 1090 1098 0000 0001 1968 7068
SWIFT code (BIC code): WBKPPLPP
Transfer title: Baltic CUP – team xxx - email adress - adult/kids.
E-mail confirmation of being signed up for the tournament will be sent upon receiving a fee payment.
The number of tournament teams is limited to 16-18.
Participation is granted based on the order of the registration fee transfer date.
Attention: The tournament fee until 20.01.2024 is 115 Euro/500 PLN, following that date the fee will be raised to 135 Euro/650 PLN.
Regulamin BC 2024
1.W turnieju weźmie udział 12 drużyn.
2. Turniej rozgrywany będzie w formule „open”, co oznacza możliwość występu danego zawodnika w więcej
niż 1 drużynie. Wszyscy zawodnicy reprezentujący poszczególne drużyny muszą zostać zgłoszeni przed
rozpoczęciem turnieju.
3. Rywalizacja będzie toczyć się w dwóch fazach grupowych. W pierwszej fazie przewidziane są dwie grupy
po 6 drużyn każda. Pierwsza faza ma na celu wyłonienie podziału do drugiej fazy, gdzie rozgrywka będzie
się toczyć w dwóch grupach finałowych o miejsca odpowiednio: 1-6 i 7-12. Mecze obu faz zostaną
rozegrane w systemie “każdy z każdym”. Podział na grupy fazy pierwszej następuje poprzez losowanie z
rozstawieniem drużyn potencjalnie silniejszych. Podczas losowania drużynom przypisywane są pozycje w
grupie, które determinują kolejność rozgrywania meczy. Rozpiska uwzględnia boisko i miejsce startu danej
drużyny. Drużyny z miejsc 1-3 z każdej grupy fazy pierwszej trafiają do grupy finałowej 1-6. Drużyny z
miejsc 4-6 z każdej grupy fazy pierwszej trafiają do grupy finałowej 7-12.
4. Podstawowe informacje dotyczące meczy:
- ilość zawodników w drużynie – max 10, max 6 zawodników wytypowanych na każdy mecz (4 w wodzie i 2
rezerwowych)
- czas meczu – 8 minut w pierwszej fazie grupowej, 14 minut w drugiej fazie grupowej
- w trakcie meczu nie będzie zmiany stron
- czas na powrót do ściany po zdobyciu bramki – 0,5 minuty
- zmiany dozwolone tylko w strefie zmian – za bramkami
- punkty meczowe przyznawane w fazach grupowych: zwycięstwo – 2 pkt, remis – 1 pkt, przegrana – 0 pkt.
5. O klasyfikacji w grupie decyduje kolejno: ilość punktów meczowych, rezultat bezpośredniego pojedynku,
bilans bramek, mniejsza ilość bramek straconych, fazie drugiej – kolejność w grupie fazy pierwszej (o ile
porównywane drużyny były w tej samej grupie), losowanie. Rezultaty z fazy pierwszej nie są brane pod
uwagę przy ustalaniu kolejności w grupach fazy drugiej.
6.W przypadku walkoweru drużyna wygrywająca zyskuje 2 pkt meczowe i 6 bramek, a przegrywająca notuje
stratę 6 bramek.
7. Przerwa pomiędzy meczami będzie trwała 3 minuty lub czas potrzebny sędziom na zajęcie miejsc. Nie
przewiduje się udzielania drużynom przerw w trakcie trwania meczu.
8. Niepojawienie się drużyny w wodzie na czas będzie skutkowało rozpoczęciem meczu. Drużyna, która
będzie w wodzie w komplecie będzie grać na pustą bramkę lub przeciwko niepełnemu składowi
przeciwnika. Jeżeli będzie miała miejsce gra na pustą bramkę i do czasu powrotu grającej drużyny na swoją
ścianę przeciwnik będzie gotowy do gry – mecz będzie kontynuowany na ogólnych zasadach. Jeżeli tak się
nie stanie – drużyna, która zdobyła bramkę wygra mecz walkowerem.
9. Niepojawienie się dwóch drużyn na czas skutkuje obustronnym walkowerem.
10.Mecz w którym w jednej z drużyn wystąpi zawodnik lub zawodnicy nie zgłoszeni zostanie zweryfikowany
jako walkower na niekorzyść drużyny w której wystąpił nie zgłoszony zawodnik/zawodnicy.
11.W przypadku gdy w obu drużynach rozgrywających mecz wezmą udział zawodnicy nie zgłoszeni zostanie
on zweryfikowany jako obustronny walkower.
12.Przyznane zostaną nagrody dla zdobywców następujących tytułów:
• I miejsce
• II miejsce
• III miejsce
13.Mecze rozgrywane i sędziowane będą zgodnie z zasadami CMAS. Każdy mecz sędziowany będzie przez
dwóch sędziów w wodzie i jednego sędziego głównego. Drużyny, które przystępują do meczu powinny być
przygotowane na wydelegowanie osoby do sędziowania natychmiast po zakończeniu meczu.
14.Decydujące zdanie na temat rozstrzygnięcia kwestii spornych w trakcie meczu ma sędzia główny.
15.Decydujące zdanie na temat rozstrzygnięcia kwestii spornych dotyczących organizacji turnieju mają członkowie zarządu KHP „Bałtyckie Foki”.
16.Uczestników turnieju obowiązuje regulamin pływalni.
Klub Hokeja Podwodnego Bałtyckie Foki oraz Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji W Gdańsku zaprasza na międzynarodowy turniej hokeja podwodnego – GORĄCZKA SOBOTNIEJ NOCY .
III edycja turnieju odbędzie się na pływalni MOSIR w Gdańsku przy ulicy Chałubińskiego dnia 10 stycznia 2015 roku . W tym roku rywalizować będzie 12 drużyn z Polski i Europy.